Děláme všechno pro to, aby to lícovalo

V in-store totiž záleží na atmosféře a přitažlivosti zboží. Zajistíme, že vaše výrobky už nikdo nepřehlédne.
Chcete vědět, jak?

EFEKTIVITA MERCHANDISINGU

  • zvyšuje přitažlivost zboží a jeho dostupnost zákazníkům
  • zviditelní zboží a místo, kde se prodává
  • zdůrazní přednosti výrobků
  • podtrhuje prodejní atmosféru
  • vyskladnění a doplnění zboží
  • kontrola záruk, umístění cenovky, udržování čistoty
  • reporting vyprodaného zboží, ceny, listingu, letákových akcí, druhotných vystavení
  • stavba / deinstalace druhotných umístění dle akčního plánu
  • distribuce, de-instalace POS a POP materiálů
  • sběr dat i jejich analýza systémem LimiGo SFA

MYSTERY SHOPPING

Mystery Shopper je fiktivní nakupující, který vystupuje jako běžný zákazník. Jeho úkolem je nákup výrobku, kladení otázek, sledování práce a přístupu personálu k zákazníkům nebo hraní určité role.

Našim klientům poskytujeme různé formy mystery shoppingu podle konkrétních požadavků. U některých aktivit mystery shopper zůstává utajený po celý čas nákupu, jindy může na konci aktivity odhalit svou identitu.

Cílem je umožnit vám přijímat nápravná a preventivní opatření, a tak zlepšovat poskytované služby, udržet si současné zákazníky a získat nové. Hledáte-li nejvhodnější způsob, jak získat reálný obraz o vaší společnosti, práci personálu a službách z pohledu zákazníka, je pro vás mystery shopping ta správná volba.

RETAIL AUDIT

  • kvalitu distribuce a hodnocení prodejního místa
  • ceny v pravidelných intervalech
  • zalistování produktu i listingu konkurence
  • novinky na trhu
  • podíl na regály
  • průzkum na MO přímo dle zadání objednavatele, KPI
  • Shopscore audit, Perfect store

Chceš se stát merčíkem?

Napiš nám, proč se k nám chceš přidat, připiš pár vět o sobě a můžeš přiložit i životopis. Rádi tě k nám pozveme na kávu a probereme možnosti spolupráce.

Vybrané reference

Poptáváte podobné řešení?

Neváhejte kontaktovat naše obchodní oddělení.