Společnost Unilever zařadila do svého portfolia další významnou značku – The Vegetarian Butcher, která je založená na tradičním rodinném farmaření.
Zakladatel Jaap Korteweg chtěl vytvářet produkty pro ty, kteří mají rádi maso, ale zároveň by ho chtěli omezit. Proto představil produkty rostlinného původu, které chutnají jako maso a nadchnou i maso žrouty.
Ve spolupráci s oblíbenými omáčkami Hellmann´s se z těchto dvou produktů stala neodolatelná kombinace. Taková ochutnávku si zasloužila speciální pozornost, a proto jsme ji pojali lehce netradičně.
Na dvou lokalitách (Metropole Zličín a Výstaviště Holešovice) jsme uspořádali ochutnávkovou akci v eventovém duchu, kde hostesky rozdávaly vegetariánské hamburgery nebo veganské nuggetky The Vegetarian Buchter a doplnily je omáčkami Hellmann´s.
Krásný retro food truck upoutal pozornost a food bike umožnil promovat po velké ploše.
Celá akce byla doplněná naší službou Online to Offline neboli O2O, kdy několik známých influencerů sdílelo příběhy a story s těmito produkty a zvalo na dané ochutnávky.
Dosah této promo kampaně byl tak mnohonásobně větší. Děkujeme Unileveru za dlouholetou spolupráci a otevřenému přístupu k inovacím.